#10autors: Els 10 tuits de Cristina Clemente


"Em costaria molt escriure una obra sobre una família rica o tipus Desclassificats, perquè m'agrada més parlar d'una classe més propera"

"Sóc molt autocrítica. Ara estic canviant coses per guanyar al Galceran"

"No busco el riure, surt així. L'objectiu més gran del teatre és emocionar. De vegades vull que el públic plori i de sobte riu"

"Per mi és imprescindible que el públic no s'avorreixi, l'objectiu és entretenir sense ser banal, amb qualitat"

"Sóc lenta escrivint, si no tingués data no acabaria mai l'obra, de tants canvis que faria"

"Si la idea no és bona ja pots estar-hi anys que no sortirà res"

"No he escrit mai per a que moho dirigueixi un altre, encara que no m'importaria. La gran responsabilitat és el text, no la direcció"

"El millor director pal teu propi text és un mateix"

"Fem teatre per agradar, si no ve gent és molt trist. És molt més fort que una crítica"

Quan menys temps s'aguanti una obra millor. El meu teatre vull que sigui efímer. No penso que es pugui representar en 50 anys"

"El procès no s'acaba quan s'estrena. M'agrada veure la reacció del públic que ve cada dia a la sala. I perquè no ve."


Propera cita
El proper dijous dia 1 de desembre a la Sala/Obrador Beckett ens espera el Pere Riera. Ja sabeu per seguir-lo en directe:


Hashtag: #10autors

No hay comentarios:

Publicar un comentario