#10autors: Els 10 tuits de Pere Riera


"El públic és qui completa el meu missatge. Els noms dels personatges de Lluny de Nuuk són universals, no volia localizar-lo enlloc."

"No em tinc per una persona molt creativa, no tinc necessitat d'escriure. Prefereixo llegir que escriure."

"M'inhibeixo molt. Totes les obres que escric són encàrrecs. Sé quins són els meus límits."

"El dia que em deixin d'encarregar coses no sé si escriuré."

"Faig una escaleta amb la trama, abans d'escriure el diàleg i decideixo com acaba i quina serà la darrera rèplica."

"Em resulten més interessants els personatges femenins que els masculins, tenen més suc."

"Reescrit molt abans de donar l'obra per acabada, després només ho faig si m'ho demanen. Em fa por obrir el meló."

"Faig les coses com les faig perquè no sé fer-les d'una altra manera. No sóc el millor però sé fer la meva feina."

"Hi ha un cert esnobisme en la cultura i això no vol dir que deixem de buscar l'excel·lència."

"La dramatúrgia catalana ha de tendir a no semblar-se a cap altra, només ser ella mateixa." 



Propera cita
El proper dijous dia 15 de desembre a la Sala/Obrador Beckett ens espera el Sergi Belbel. Ja sabeu per seguir-lo en directe:


Hashtag: #10autors

No hay comentarios:

Publicar un comentario