#10autors: Els 10 tuits de Josep Maria Miró


"El teatre necessita compromís, però no des del punt de vista dogmàtic, sinó d'obrir visions del món per ajudar a entrendre'l."

"Som la generació que sabem que res és per tota la vida."

"Cada obra té els seus mecanismes que la permeten explicar-se. Cada text té una respiració interna."

"No m'agrada donar claus de lectura, m'agrada que l'espectador jugui i sigui actiu i que es qüestioni els meus interrogants."

"El gran autor contemporani es diu Lluïsa Cunillé."

"Totes les mirades dels espectadors són iguals de vàlides, entenguin o no de teatre."

"Pinter té dos elements fundamentals: el compromís (amb el seu entorn) i el compromís amb la llengua."

"La bomba informativa li va anar en contra. No es va deixar entendre l'obra." (Referint-se a 'Gang Bang')

"M'agrada molt relacionar obres amb petits detalls coincidents."

"No sóc el millor director de mi mateix. Un altre tindrà una mirada que és igualment vàlida. Estic totalment disposat."



Propera cita
El proper dijous dia 19 de gener a la Sala/Obrador Beckett ens espera el Pau Miró. Ja sabeu per seguir-lo en directe:


Hashtag: #10autors

No hay comentarios:

Publicar un comentario