Marcel Borràs entrevista Nao Albet

ara.cat

M.B. |Quin és el primer record que et ve al cap?
N.A. |Quan tenia 7 anys em vaig fer un esquinç al peu i vaig passar-me tot l'estiu enguixat. A finals d'agost, quan quedaven dues setmanes per començar l'escola, em van treure el guix i, baixant excitadíssim des de casa meva cap a la plaça del poble perquè ja podia córrer, em vaig tornar a fer un esquinç. I els últims dies d'estiu que em quedaven me'ls vaig passar sense sortir de casa.
¿Alguna anècdota del grup de música amb què toques?
La nostra primera cançó la vam crear fent campana, al pati de l'escola. El Miquel tocava la guitarra i la cançó es deia Rojito i anava sobre Juan Rojo, que era un nen gallec. Feia així: "Él fumaba muchos porros, costo y marihuana, un dia lo pillaron y lo echaron de clase". Era d'estil Ska-P, després ja no hem tornat a fer res semblant, és el primer que ens va sortir amb 14 anys.
Què t'agradaria ser si no fossis músic ni actor?
És difícil. Em vénen el cap moltes professions que m'agradaria fer. Potser advocat, vinc d'una família d'advocats per part de mare. El meu avi sempre m'ha dit que hauria de fer la carrera de dret i que hauria d'aprofitar aquests dots interpretatius que tinc per fer judicis, que segur que els guanyaria tots.
Digues, quin superheroi t'agradaria ser?
Un X-Men.
Però quin? N'has de triar un.
No me'l puc inventar? Per exemple, l'home invisible. Vull ser col·lega del Lobezno i fer unes canyes amb ell. Tot i que el que també m'agradaria seria poder volar.
A quin lloc t'agradaria viure que no fos Barcelona?
A Liverpool, estudiant al LIPA (The Liverpool Institute for Performing Arts). Vaig intentar entrar en aquesta escola, on fan dansa, teatre i música, però no em van agafar i vaig tornar.
Quina obra t'agradaria dirigir algun dia?
Pesadilla antes de Navidad, el musical. Fer una versió teatral d'aquesta pel·lícula de Tim Burton per a nens de 10 anys, i jo interpretar-hi el Jack.
Què faries durant la teva última setmana de vida?
Passar-me-la tota amb la persona que més estimo en aquest món. Amb tu hi passaria una tarda.
¿I si tinguessis temps d'organitzar la teva festa d'enterrament?
Convidaria molta gent a Vilamanya, al camp, i faria una big party. Voldria que s'ho passessin bé i que no pensessin gaire en mi. Així, desenfadat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario